lera vare!

Nu sitter jag här och väntar på att Anders ska komma hit, jag borde utnyttja tiden lite bättre tycker jag..humm.
Vi hade ingen engelska eller bild idag så jag kunde knata direkt till gymmet, sparade typ två timmar på det(Y)
Igår provade jag en ny ansiktsmask, marocansk "lera" det såg ut som jag hade smörjt in hela fejjan med bajs, trevligt trevligt! Morsan är helt tokig med att skicka ansiktsmasker till mig, har nog 5-6 stycken nu x) höhö.

Och idag fick jag reda på att en sats innehåller 5 g kolhydrater. Ni vet vilken sats jag menar! Inte så nyttigt det dära.

Well a new day is born and I like it
Long lost pictures come to life one more time
Well I know that you sit alone, and that hurts
But we'll always be friends, that's for sure

Kommentarer
Postat av: Dessie

hahahha x'D

2010-05-05 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0