Idag är min tattoo en vecka gammal:D

Nu tänkte jag att jag skulle ordbajsa lite för er som är intresserade :D
Idag har jag sovit så mycket när jag kom hem från skolan, så vi får se om jag kan sova nu ikväll. Ska iaf läsa min tråkiga engelska bok så då lär jag bli trött! Och apropå trött, det är jag fan hela tiden tycker jag :O så fort jag sätter mig ner och "ögonen faller ihop på mig när jag sover" för att citera Pippi Långstrump. Jag tror jag måste titta förbi sjukhuset på en liten visit. Tror även att jag har fått tillbaka mitt magsår. Om ni ville veta tänkte jag. 

Idag släpptes taKiDa dvdn som dem spelade in den 28 november på Hovet. Den ska jag och natta köpa sen! Man måste ju se hur uggly man blev när dem filmade x)

Nä nu ska jag läsa den där tråkiga boken:D

People it's over now
But it will return with a sign
Try to keep your head up high
And don't bother anyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0