Grejt!

Tänkte berätta lite snabbt om torsdagen:D jag tog 821an med två av dem bästa till Uppsala, där väntade även David, Jesper och Jocke. När vi alla hade hittat varandra så gick vi och bowlade. Var nått nytt ställe tror jag, det var assnyggt där inne, och jag diggade att vi hade baren 5 meter från banan (Y) dit återkommer jag verkligen! Jag kom näst sist iaf x( sen drog vi hem till Jesper och firade Jockes fölsis som var i onsdags. Lyckad dag! :D

Idag vart det Stockholm:D dagen har bestått av galet mycket garv, irritation på dyra toalettbesök, skit i bakelserna, biljettgubbar som inte kan prata och bara allmän brist på pengar. Jag åkte hem med ny väska och present till Anders plus lite annat små skit x)

Nu sitter jag här på golvet och kollar på Talang och undrar när den dära Bepanthensalvan ska torka in i tatueringen, den är fortfarande kladdig efter en timme :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0