GADDNING

Igår efter skolan gick jag hem till stoffe och Marika för att tatuera mig :D vi började strax efter 4 och var klara vid åtta. Det är bara en sittning kvar för att fylla i lite mer färg för han var orolig att han skulle nöta sönder huden min. Stoffe tyckte iaf att jag var duktig att göra en fyra timmars sittning först gången x) jag är iaf grymt nölj! :D fler kommer det bli, vill att nästa studiebidrag ska komma redan nu! Hade för övrigt väldigt trevligt där, stoffe är alltid lika rolig, men var ju inte så bra att han fick mig att skratta mitt under arbetet. Jag har upptäckt att ben-ryckar-närven sitter nära armvecket


.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Fan va snygg! :D

2010-05-13 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0