buuu

Ännu en vecka har gått och det är söndag igen -.-
Har inte gjort något serskillt upphettsande roligt i helgen, mest bara tagit det lugnt. Men i fredags var jag med älskling, och det är det underbaraste som finns<3
Orken finns liksom inte kvar i mig, känner mig as seg:o förhoppningsvis så blire bättre imorn när jag kommer tillbaka till vardagen. Jag saknar gymmet för övrigt! I lördags såg jag på en dokumentär om pensionärer som var bodybuilders, astuffa:D men inte så sexiga kanske. Jag kanske skulle satsa på det haha x) den älsta kvinnliga bodybuildern var typ åttio år, det är starkt det!

Nu ska jag pilla navel;)

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0