Besvikelse GRYMMA BESVIKELSE!!

Lång dag idag måste jag säga! Vaknade halv sju i morse och sen dess har jag gått som i en bastu hela dagen har det känts som. Köket har noll luftkonditionering! Dem vill nog plåga oss. Vaktisarna där har nog installerat dålda kameror som dem kollar av nere i källaren medans dem äter kakor dem snott från våran frys:o
Kände mig iaf duktig som jobbade helt själv idag och sen gymmet efter det:D var asskönt! Och efter gymmet - där kommer vi till min besvikelse - kom farsan och hämtade mig. Han hade med sig brända mandlar till mig som han köpt någon minut tidigare på marknaden. MEN DET VAR KNAPPT NÅTT SOCKER PÅ! Vill jag ha mina mandlar så kan jag ju köpa vanliga på Ica. Vilket stolpskott till brändamandelgörare säger jag bara, fyyyy.

Sen måste jag berätta en grej till:D Viktor den lilla skiten har fått hem sin taKiDa live-dvd igår, och han sa att han och jag var med på extra materialet:D att jag tydligen härmade Robban haha. Måste köpa den snart! Aja nu ska jag pilla navel:D

All this time
All this time with you
Really loved me
Despite my faults and you knew
And you're not coming back
I got a reason to cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0