Ännu en ny dag!

Sitter här på min säng och väntar på älsklingen<3
Har bilddagboken uppe och kollar jag ner på höger sida står idol-Erik och ser allmänt frustrerad ut över att jag inte tar emot blommorna som han räcker fram. Efter ett litet tag kommer han fram med en skylt där det står "Erik <3 Hippie-Crap" Det finns fan inge gränser till hur mycket folk säljer sig idag! xD

Jag har fått nån konstig hickattack. Jag hatar verkligen hicka!! Det är som att allt stannar upp i en sekund och halsen blir helt sär. Ska gå och dricka vatten nu jag och se om det hjälper, önska mig lycka till.

Hold on for a wile
Don't give up and stay alive
It shows in your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0