Söndag

Gårdagen spenderades med Kim, Elin, Stefan och akke i k-holm. Vi kollade på tv och sen gick jag och köpte världens minsta pizza:S fy faaan vad snåla dem var! Sen kollade vi igenom nästan hela sesong två med Hem till Midgård. Jag är helt kär i det gänget, till och med Halvdan, men Tyke är bäst xD
-TYKE KOMMER MED BAJS!! ÖPPNA NU!! BAJSET, TYKE ÄR HÄR MED BAJS!

Jag låg och snackade med Stefan tills klockan var typ fyra, sen började jag slöddra och så somnade jag x] jag tog tolv bussen hem och nu sitter jag här. Skulle egentligen varit på väg till Isa nu men farsan svek mig. Hate is all you get from me. Får se när jag kommer iväg, men vi ska ha kul kul kul därborta :D och David ska få sin mössa som jag alltid glömmer bort att ge honom xD. Nu börjar faktiskt söndagsångesten infinna sig en smula..bäst att jag drar igång nån musik och tar en dusch, kanske glömmer bort det då (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0