Gustav hatar måndagar

Drog till Tomas och hagge idag :D efter ett tag kom Elin och crille också. Tjockde pizza och jag orkade inte hela så crille fick vara uteliggare och käka mina rester x). Jag säger bara en sak, att jag ska ta alla dem små slynorna in the a-hål med en stock snus!

Lizette sa att folket vill till Söderfors på sista april, vad tycker ni läsare om det? Jag är inte pepp på det asså, men känns som jag sinkar för dem andra, men får se vart vi hamnar då! Höhö. Nu ringde Anders så nu ska jag gagga med honom! :D

I wanted you to know
That I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph
And I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja klart du ska dit, kommer bli skitkul :D

2010-04-27 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0