Filmkväll

Idag är ingen vanlig dag, för idag gjorde jag något så ovanligt som att träffa Moa:D och ännu mer ovanligt att Max också var med:D det får fan inte ta så lång tid mellan gångerna vi ses. Dagens roliga lilla moment intreffade precis efter att jag och Moa hälsat på varandra x) hennes farsa skulle lyfta av hennes cykel från bilen, då Moa fick en vision om att hon skulle kolla om cykelnycklarna var med, som dem såklart inte var x) och det roliga i det hela var att cykeln var låst haha. Så Moa blev tvungen att ta bussen;)

Påvägen till Max gick jag och snackade med Anders och Moa med Linda, väldigt socialt(Y) men sen blev det film för hela slanten, plus popcorn:D = dagen räddad. Imorn ska jag träffa Susanna, får se vad vi hittar på:]

Nej jag vill inte få in den där världen
den är så tom och tyst och tvär


Kommentarer
Postat av: Dessie

saknar dig hulken! <3

2010-04-09 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0