Glass = frukost

Ja det är en bra frukost må ni tro!

Idag är min sista dag på praktiken. Svårt att förstå:/ allt har gått så fort, som det alltid gör. Kommer verkligen sakna allt. Även det dåliga.
Jag frågade Mathias igår om jag kunde få löpa en av hans böcker, då det fanns reklam för dem i Matbaren. Han svarade med att jag skulle få den till personalpris och att han skulle fixa det med en gång. Han gick iväg men kom tillbaka lika snabbt igen.
- Hur stavar du ditt namn?
- A L I C E.
- Så det är du som ska ha den?
- Ja det är tänkt så..
Han skrev några rader som jag inte såg sen gav han mig boken.
- Och personalpris här är gratis.
Magen gjorde ju kullerbyttor hela kvällen. Jag bestämde mig för att inte läsa förens jag satt på bussen på väg hem.

När jag öppnade boken kunde jag läsa med stora bokstäver;
Stockholm 2011-04-14
Till Alice
Lycka till!

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0