dax för update

Nu blev det lite bloggande iaf innan praktikens slut. jag och syrran sitter och kollar på du är vad du äter och den vidriga Anna Skipper.
Dagarna rullar på här borta. Känns roligare nu när jag hittar där borta och har fått min egen miss.e lista, alltså en att göra lista. Det jobbar en del idioter där. Hade det inte varit så att vi var i köket hade jag aldrig låtit dem behandla mig sådär. Inte en chans. Men vissa är jätte gulliga. Finns en sån söt liten norrman där. Eller liten är han ju inte x)
Det är nått så otroligt vad man blir bajsnödig när man går så mycket. Galet. Haha. Men nu ska jag vara socal med syrran här. Smell you later.

Kommentarer
Postat av: Dessie

sv; om det är däcket du menar så har jag inte en aning xD vi bara körde så small det till x) hahahhah

2011-04-10 @ 21:12:38
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Isa

sv; eller hur :O tack sötnos :D <333

2011-04-11 @ 08:57:13
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0