I´m back

Iaf med bloggandet just idag. Som dem flesta har hört på köpingen så är Alice singel igen. Väldigt ovanligt och det är nog först nu som jag börjar att verkligen förstå. Det gör så ont inom mig för jag ville verkligen att det skulle vara Anders och jag mot världen hela livet. Men saker och ting leder inte alltid dit man vill. Han är fortfarande den viktigaste för mig. Utan hans vänskap hade jag aldrig orkat.

Det var lite om det då. Har inte orkat blogga mycket pga av det. Men det hade nog ändå bara blivit massa deppiga texter ändå x) höhö.

Dagens Maiden dos?
Flight Of Icarus


Kommentarer
Postat av: Dessie

<33

2010-10-24 @ 12:41:01
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0