Grattis Moa!

Min röst som jag tappade på konserten har inte kommit tillbaka än. Det är ju så svårta att vila den i skolan med så x) alla tycker det är jättekul att mobba mig, det bjuder jag på:D

Jag som hade tänkt göra något så ovanligt som att lägga mig ute och bränna i solen som jag aldrig brukar göra - när tatueringen läkt och allt liksom. Men så blåser det som fan ute, vill nog inte klä av mig då. Jag stannar nog inne och kollar på Simpsons istället. Folk tycker nog att jag är konstigt, but that´s the way I am! HÖHÖ har aldrig påstått något annat, skämt och sido.

Sen blir Moa Mulltoa 18 jävla år idag:D



                               Jätte Grattis!<3


                     *************************

Åh du, du är så skön, så skön som något kan vara
och det krävs en idiot som jag för att sumpa nåt sånt här
Du är det bästa som hänt en idiot som jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0