Eat your heart out

För tillfället sitter jag framför köksbordet, har precis gjort potatisgratäng, lyssnar på "King Of Rock And Roll" med Dio, väntar på att bror med familja ska komma - och så tänkte jag skriva ihop ett par rader!
Hoppas för övrigt att den där potatisgratängen blir god, skulle kanske vara lite pinigt annars med tanke på mina yrkesplaner haha. Teo är jävligt bra på att laga mat och jag tror att han innerst inne är en ganska hård matkritiker, även fast jag är hans lillasyster (a) moahahaha, jag älskar att skriva det. Ska nog göra det igen:
MOAHAHAHAHAHAHAHA,

Go eat your heart out!
You've been a bad bad girl
You've been hungry all your life,
So eat it out!





Kommentarer
Postat av: Dessie

Grym sminkning! :D

2010-06-11 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0