home sweet home



Shit vilken natt det varit. Åkte till akuten igår för att sedan bli vidare skickad till Uppsala för dem trodde jag skulle behöva operera bort blindtarmen på mig. Var länge sen jag var så förbannad i mitt liv som igår kväll, framförallt över att en som kommit dit för det problemet (som kan vara allvarligt) fick vänta en och en halv timme. Suck. Och det är Sverige man bor i. Hade hellre blivit vårdad i Gambia just då och legat på en jävla väg utanför sjukhuset. Då hade jag inte frusit iaf.

Aja dem gjorde massa tester och skickade en hit och dit mellan massa avdelningar för att sen konstatera att det inte var blindtarmen. Tur i oturen :] mår fortfarande illa så det är svårt att få i sig någon annan föda än yoghurt.

Nu blire filmmys med katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0