Jag ljuger för mig själv

...gång på gång

Sitter och glor på tv. Inget upphetsande. Väntar på gårdagens avsnitt av Simpsons. Hur fan kan jag vilja se det igen? x)
Det kniper till sådär härligt mycket i magen som det gör när party veckan kommer, men det ska kännas att man lever! Jag är påväg att bli en mer positiv människa men det går inte utan en dos ironi.

Ärligt talat så känner jag mig jävligt less nu. Är trött på livets små tråkiga vardagligheter. Vill göra något åt det men vet inte vad. Det är ganska svårt att vara positiv nu..


Kommentarer
Postat av: Isa

älskar dig gumman <3

vi måste träffas snarast!!!!!!!!!

2010-09-15 @ 19:34:52
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0