Tjaaaaaa!!!

Nu känner jag mig faktiskt glad! För dem är tjystare på apun och jag känner mig mer accepterad. Men undrar vad fan dem tänkte om mig imorse xD jag var skit trött och hade suttit och sovit på bussen in till Gävle så jag höll på att åka förbi min hållplats. Jag hatar verkligen när man sitter och nickar och småslumrar, och man tänker för sig själv: nej nu jävlar Alice! Sluta sov!! Sen somnar man igen (Y) haha. Men skit samma. Imorse skulle jag skära oxbringa i skärmaskinen. Och jag tyckte det gick så jävla trögt!! Det hände liksom ingenting. Då kom min handledare fram till mig och sa:
- Ja det kanske går lättare om du slår på den.
OOOOPS!! Hahahaha. Jag var så trött att jag hade glömt att slå på maskinen :O dem andra kollade på mig med haken nere på magen ungefär och skrattade, och min handledare såg också paff ut för att jag hade lyckats skiva ett halvt bläck med kött med bara min egen kraft, och flyttat på skärmaskinen som han särskillt satt åt extra hårt. xD. Men vafan, jag är PRO på att bjuda på mig själv:D

BAJS BAJS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha så himla klockrent! Självklart ska man bjuda på sig själv :) <3

2010-03-09 @ 10:05:44
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0