Söndagsångest

Söndag igen nu då. Fy satan vad jag hatar söndagar -.- det är något väldigt deprimerande med dem!
Senare ska jag till Tierp och gratta dessie (en hemliss mellan oss haha) bättre sent än aldrig heter det ju såatt:D
Efter det ska jag hem och lägga mig i koma i typ 12 timmar (Y)

Annars så vart det ingen fest igår, mådde inte alls bra på morgonen/förmiddagen. Men sen på kvällen mådde jag iaf så bra att jag kunde åka till Hanna. Första gången jag var där i det nya huset, var riktigt fint måste jag säga. Sist jag var där var det bara jord, jord och åter jord, och nu stod det ett hus där haha. Mårten och Christian var också där, vi kollade på film och käkade tacos. Lyckad kväll.




Kommentarer
Postat av: Dessie

taack för presenterna! :DD hihi xD <3

2010-03-08 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0