poooooo

Nu äre söndag igen, bajs-.-
Gårdagen spenderades med Anders, vi kollade på massa film, bakade bullar och låg bara i sängen och myste hela dagen<3 Det ska tydligen ha varit bra väder i helgen, men det vet jag ingenting om, jag har inte varit ute sen klockan 22.00 i fredags. Och stålt över det så! Jag har aldrig varit en sån person som blir överlycklig för lite sol, men lite små trevligt är det:]
Jag har inte orkat blogga på flera dagar nu, men det har varit Gävle hela veckan, jag lunchade med Marcus en dag och vi satt och glodde på folk från fönstret på pizzerian(Y), och så är praktiken slut:( jag grät när jag gick ner för trappan mot omklödningesrummet. Tanken på att det var sista gången jag såg alla saker gjorde mig grymt ledsen! I början kunde jag komma dit med gråten i halsen av andra anledningar, men det blev så bra på slutet och jag saknatr dem så mycket. Tider som aldrig kommer åter liksom :(

Varför måste allt komma tillbaka, varför måste allt upprepa sig, varför blir jag aldrig fri?...

Kommentarer
Postat av: Dessie

vad menar du med: Varför måste allt komma tillbaka, varför måste allt upprepa sig, varför blir jag aldrig fri?.. :( <33

2010-03-22 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0