kvällsjobb!

Kom till Tierp alldeles för tidigt idag innan den andra bussen skulle gå, så jag gick hem till Thomas :D asså pratar man inte på ett par dagar så har det hänt 1000 grejer sen som jag missat, träffade Ozzy första gången idag x] söt som fan, (Tims kissekatt!)

Sen blev det Gävle och Absint. Kom dit med en stor klump i magen, men det blev bättre, för dem tre snällaste killarna var där<3 så jävla klockrena. Och jag måste säga att jag stormtrivs med att jobba kväll, sova länge och vara uppe tidigt (Y) men imorn ska jag inte sova lika länge, ska ta mig till gymmet med så.
En dag som såg mörk ut, och blev värre, men som till slut blev till någonting riktigt possitivt.

Dagens citat:
En av kockarna stod och läste i en katalog för olika köksprylar. Då kollade jag var det var för tidning:
-"Du det här är som porr för oss kockar.. ÅÅÅH SPRITSMUNSTYCKEN!"


Kommentarer
Postat av: Dessie

hhahah xD

2010-03-11 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0