Tessans spådom om mig:D

"När du blir 40 år kommer du gå igenom en medelålderskris så då kommer du börja smuggla kinesiska vägglöss och hemkört pulvermos. Sen kommer du bli rik på barnhandel. Du kommer även bli medlem i en undervattensorgie som  är människoätande kannibaler som styrs av Gustav våran kung."
Tessan ser väldigt ljust på min framtid:D dem säger ju att livet börjar vid 40!
Och jag vill ha kaka, men dem är slut:( blir deprimerad, lika bra att jag går och lägger mig, kanske drömmer om kakor x] jag skulle vilja vara med i den där sagan Hans och Greta, jag skulle kunna vara Greta och Anders Hans. Fast dem är ju syskon egentligen..men insest är bäst! Vad roligt det skulle vara att gå ute i skogen tills man kommer fram till världens största kaka formad som ett hus - man skulle kunna gå in i den:D sen om man skulle vilja doppa kakan får man slänga hinkar med saft på väggarna x] och på jularna skulle man aldrig behöva göra ett pepparkakshus för man bor redan i ett. Det skulle vara livet det!                                                             
Imorn ska jag fan sova ut som jag inte gjort under lovet än höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0