Bitter dag

Ibland vill jag fan döda dig
långsamt och riktigt plågsamt!

Hittils under dagen har jag bara varit vaken kanske tre timmar. Och det läskiga är att jag blir inte piggare, det händer ingenting! Hur jävla mycket ska jag behöva sova? Har mått illa som ett as hela dagen, jag mår illa så fort jag äter, eller ens dricker vatten. Så då vill man fly från verkligheten ett tag, och det bästa stället att göra det på är i sömnen! (Y) nu är klockan sex, mår illa igen för jag åt ett fucking äpple. Sitter och hoppas på att Anders ska komma hit och underhålla mig lite, vara klippan jag lutar mig mot när allt annat bara känns fel<3
Ni tror nu säkert att jag är väldigt bitter, men det är bara för att jag är det...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men krya på dig gumman! =)

2010-03-03 @ 18:40:36
Postat av: Nathalie

Du får krya på dig gumman! <3

2010-03-03 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0