from yesterday

Nu har ännu en helg gått och jag har vart ute på vift varje dag så har inte uppdaterat någonting. Men i fredags var det fest i k-holm för fulla muggar! Då menar jag fulla muggar med. Fulla med grog x) gratis sprit slutar sällan bra haha, men var en superkul kväll och fick träffa vänner jag tillbringar alldeles för lite tid med tyvär.

Gårdagen spenderades med Pier och vi chillade framför massa film, väldigt nice! Kollade på den nya Robin Hood. Men har kommit fram till att man, eller jag ska tala för mig själv nu, jag ska aldrig kolla på nya filmer med sällskap för då tappar man handlingen på 10 sek x)

Sen slutligen idag, söndag, så har jag bara tagit det lugnt. Dagens höjdpunkt var Tirks julshow. Jag och Linn satt och myste och kollade på massa små (och stora) barn som var jätte söta med olika dräkter.

 Snart kommer även Anders hit. Awesomeness. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0