Dag 3 – Mina föräldrar

Ännu en helg utan vidare bra uppdatering, men men tror inte någon lider så mycket haha.

Var in till Gävle med tessan i fredags. Där fick vi sällskap av muttis och vi gick sen på stan och fikade och jag köpte julklappar. Sen från fredag kväll lördag kväll har det varit k-holm för hela slanten. Dock var jag ej på folkan men träffade en del folk som vart där. Söndag, alltså idag, lekte jag med Pier bl.a.

Nu sitter jag här med datorn i knät och funderar på vad jag kan skriva om mina föräldrar?
Dem var ett par i nästan tjugo år tror jag. Jag är enda barnet dem har ihop men båda har barn från annat förhållande också. Jag har inte så mycket att säga eftersom jag inte har någon bra kontakt med varken min mamma eller pappa. Den förstnämda bor nere i Ljungby, ca 56 mil härifrån. Har inte träffat henne på ett par år nu så det ska bli prio ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0