Dag 1 – Presentera mig själv

Yo!

Jag heter Alice Wallin Åhlén. Bor i Strömsberg med min farsa och mina två katter. Har planer på att utöka husdjuren med bl.a. orm och spindel. Jag går Hotell och Restaurang programmet här i Tierp, det här är mitt andra år. Nästan alldeles på dagen har jag gått halva gymnasietiden. Jag trivs som fisken i vattnet i köket, känns som att jag är riktigt hemma där. Får även chansen att uttrycka min kreativa sida där vilket är en viktig sak för mig.

När jag inte är i skolan eller på gymmet så spenderar jag mycket tid på musik. Musik berikar livet något så fantastiskt. Jag är en rockbrud ut till fingertopparna, nu och för alltid. Är trummis och vill verkligen starta ett band i framtiden, men nu saknas det tyvär tid. Har varit på många konserter och sett stora band som t.ex.Green Day, Metallica och Slipknot. I sommar ser jag mina gudar Iron Maiden för femte gången. Konserter är det bästa som finns! Tillsammns med att umgås med polare och festa.

Jag ser mig själv som väldigt självstendig, vilket även många i min omgivning gör. Jag försöker bli en mer positiv person då jag kan vara väldigt bitter av mig. Men kan samtidigt vara hur glad som hellst och ett skratt är aldrig långt borta. Jag är ödmjuk, jordnära och sympatisk men jag vägrar ta någon skit från någon.

Jag har en toarulle i mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0