home sweet home

Nu är jag hemme igen efter en crazy festivalhelg! Ska berätta lite om den;) jag har nog aldrig gjort nått blötare, tokigare, roligare, galnare och underbarare i mitt liv! Dessie och jag kom till festivalen runt 12-13 tiden, köpte tröjor och letade som as efter hennes syrra och Mårtens gäng, men vi hittade ingetdera så det blev en tvåmanna grej! Första bandet vi såg var Anthrax, tror dem stavas så. Riktigt bra live band och publik smörare. Efter det var det dags för Slayer. Alla kan nog tänka sig vad jag skulle säga om nån frågade om dem var bra. Sen såg vi också Alice Cooper, men grym scenshow plus Motley Crue, även dem bra show. Efter detta var området så lerigt att det såg ut som ett brunt hav över hela området. För det ösregnade nämligen hela tiden, var som att gå runt i en kall dusch x)

Alla väntade ju på Maiden, så när dem äntligen entrar scenen så står 55 000 skrikande fans och välkommnar dem. Dessie och jag fick bra platser eftersom vi dissade Motley efter ett tag. Maiden levereras alltid och så öven denna gång. Det var dock lite tråkigt att dem inte spelade nån låt från nya plattan. Men men får höra den när den släpps den 16 augusti.

Tur att man har en bror som bor i Vaxholm som vi fick slagga hos. <3

The Final Frontier, Iron Maidens senaste platta som släpps den 16 augusti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0